dagens uppdatering


Ajj ajj, jag har lock för örat fick det redan i morse, det är varken ont eller nåt sånt, men det är så jävla irreterande.!

* Man känn sig döv på örat
* Så fort man rör sig lite lite så knastrar det för att man få typ dunder hörsel!
* Stoppar man in hörlurarna, gör det jätte ont!
                  
Nog talat om Ont ont.! Den här bloggen börja snart bli en sjukstuga blogg där jag skriver om mina onda delar!

Hemavan på torsdag det blir packning packning i morgon ikväll blir det läääxa!



10 sanningar om mig

* Kliver upp 7 varje dag
* Jag bry mig inte så mycket om skolan som alla tror
* Hatar att vara lång
* Vill helst umgås med andra än att vara själv
* Lätt att umgås med nya människor
* Den största delen av mig består INTE av blyghet
* Det finns vissa jag hatar FAKTIST
* Jag städar varje dag ( lite iaf)
* Lyssnar på alla sprts toner
* Drömmen att bli Polis är STOR


tildaMa
2009-04-01 @ 21:28:10

dumma spöke :$




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0