En olycka i farten

Vilken .. ja förlåt men rent jävlig helg  har jag iaf haft   ellerhur?
        Jag och kompisarna drog ju somsagt till kvarberget på fredagkvällen. Det avr ju faktist rätt så trevligt. Åkte upp och ner och upp och ner och så igen och så igen. Vi stannade av åt lite pinnbröd korv, ja osv. Men sen... Suck....
        Skulle vi då ta oss en till liten åktur!

- Matilda vi två åk på madrass.
- Jaa okej
                     Yeeooohjjjjjjyyy POOOFFF!
       Där hamna vi på plats!   Jaaa om vi inte hade haft hjälm då hade det nog blivit  blodpudding med lingonsylt på!
Oh herre min gud. Vi ska då tacka vår Gud som lät oss överleva. Matilda har sin lilla hand gipsad.! Och min lilla hand fick sig en liten stukning. Inte nog emd det. jag fick ett stort skönhetsfel MITT PÅ HAKAN.! Suuuuck igen.....

Igår var jag i stugan åååh vad jag tyckte synd om mig själv.! Jag hade ingen större lust att följa med till stugan men efter allt det där kände jag faktist att jag inte hade något val!
Jag vågar ju för fasen inte ens visa mig.! Jag gick med rånarluva i ett dygn tills Simon fick reda på min haka. men resten av veckan kommer jag nog inte kunna dölja det mer.

Ajjaah se upp i nacken annars blir det 100 hål i nacken.

Eller så se upp för i backen FÖR NU KOMMER MATILDA OCH LISA


Så ni kan ju lägga en extra tanke på oss två!






Du och jag matilda! Du och jag  <3




   
tildaMa
2009-04-01 @ 21:25:23

Haha vi är bara sååå lyckade =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0