Jag hann skriva på få minuter vilket ha aldrig hänt!

Mitt Klockan är 11.40. Mitt mål är att jag vill hinna skriva två inlägg på en sag, så jag har ca 20 minuter på mig att skriva, vilket är en utmaning. Men jag ska göra mitt bästa.
Jag har varit hos Nikolina en stund.  Jo det blev lite anorlunda faktist. Dte börja med att vi låste in matilda inne i nickos rum, men efter omständigheter blev det tillslut jag och matilda som blev inlåsta, Men jag och matilda tänkte rymma ut genom fönstret, vi tog nicko tofflor, men vi kom bara halvvägs.
Det roliga var att jag låste in Nicko och matildaoch satte mig datorn.
Där satt jag stolt:

(Nikolinas mamma) - Men hej Lisa, är du här.
(jag)                              - Jaa det kan man säga!
(Nikolinas mamma)  - Blev du rädd för mig?
(Jag)                             - Haha Lite kanske.
(Nikolinas mamma) - Är du här hemma själv, vars är nikolina och dom andra?
(Jag)                            - Jag råka låsa in dom i hennes rum
(Nikolinas mamma) - HHAHAHAHA, det är bra det.!

         Vi for dessutom ut en sväng och lekte i snöhögar! Väldigt kul att vara liten igen!

Visste du att du att under ett helt år sväljer du ca 15 insekter medans du sover.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0