Lisa är på G


Det finns ett fåtal prylar som ägs av mig som verkligen betyder mycket.! Men det här halsbandet fick jag i år när jag fyllde 15.
Jag vet inte varför det betyder så mycket. Men nånting är det.! Jag får jätteont i hela kroppen när jag har det borta. !
Mamma fick ett ganska så exakt sånt här halsband, Som jag direkt älskade. Och nu fick jag ju nästan likadan.!
Det är inte många saker som jag har heller som är så här personligt!
           Puss på den !

 *******************************************************
                                                                                            Som ni alla kanske vet så vann ju Malena Ernman Melodifestivalen förra veckan. För väldigt många blev det en stor besvikelse.! Men jävlar heller! Jag tro att det är en av dom märktigaste låtarna jag har hört! Köra högsta ljudet i hörlurarna och stampa i stora steg med takt till musik trasknade till Nikolina är nog den finaste stunden jag har haft med mig själv på väldiigt länge.!
    Trots att jag ramlade var det endå väldigt mysigt.!
Men sen kanske inte omgivningen tycker det är lika mysigt när dom hör mig sjunga Opera.!

      






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0