Lördagen den 7 mars

Ska jag strypas nu för att jag inte har skrivit så seriöst nu då?
det finns andra metoder som skulle fungera att ta livet på mig som jag rekomenderar.!
Skippa pistol men dränkning är det jag tyckds känns mest bra. Eller så kan stoppa in mig i en ugn så jag bränns sönder.
Ops just det mina ben rymms inte, så var det men då får ni först kapa av dom sen stoppa ni in mig!

Nääeh sluta drömma bort er, ni sitter säkert där och ler och tänker. fan så kul att ta livet på Lisa.. Men ni får kämpa för det ;)

Påtal om ingenting alls så var jag med 6 söta tjejer + en pojke dårå.!
Vi såg en film som hette The ruins. Helt okej film.!
       Ikväll blir det att fira Loviiiss,  Det är något änglarna längtar till.! Kulkul.
Jag ska ta mig i kragen och skriva VARJE dag,! Tjaaaooo!

Dagens måste:                       Sortera kort från Usa,
Dagens humör:                      Jättepigg, nästan så att tånaglarna sprätter, för att jag är så glad,
Dagens längtan:                     Inför kvällen självklart!
Dagens sorg:                          Skola om två dagar såklart!
Dagens namn:                        Nikolina Karlsson, Som lämnade igen filmen fast hon inte ville!
Dagens dissande:                 Dåligt samtvete att jag inte lämnade filmen.
Dagens hissande:                 Axeln börjar bli till sig!
Dagens bild:                            Nikolina självfallet, !           
         
Anonym
2009-03-23 @ 16:35:21

det där ser inte ut som nicko! :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0