Måndagen

Hejsan mina gökar, nu sitter jag här med iskalla fingrar och känner mammas goda matlukt, men nu ska jag skriva ett inlägg till er då!

Vad vill ni veta idag tro? Vill ni veta vad som har hänt idag typ?
Ni kanske kan tala om för mig vad n skulle vela veta annars blir risken att ni tröttnar på mitt struntprat.!

Men iallafall så har det endå inte hänt ngt på skolan mer än att Johanna berätta hennes misslyckande som fick mig på bra humör mednas hon skämdes en hel del.
Den här berättelsen om "Johanna misslyckande med matlagningen" komemr gå till Historian.

Enligt hur jag uppfattade henne så varnade hennes mage johanna med ett (Brrrrrrrrr) magen ville ha mat.
 Så hon skulle då laga kebab enligt hennes föräldrar, Hon tog kebabpåsen som låg i frysen och skakade ut några kebab bitar på hennes tallrik och stoppade tallriken i mickron och värmde lite granna sådär.
Men det hon inte förstod var att köttewt var rått.
Men Johanna käkade upp tills hon blev mätt och belåten, tills hon grubblade hur äckligt kebab igentligen var,

             * Men Ursch johanna du vet väl att du måste steka.
             * Du känner väl endå på smaken om det är stekt eller rått?
             * Du såg väl stekpannan liggandes där?
             * Vad har du till hjärna?
             * Inte underligt att din mat inte var god.
Nååh johanna kock blir du då inte som 14 åring..........
elin
2009-03-15 @ 16:07:49
URL: http://idaelinjohanna.blogg.se/

hahaha sötjohanna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0