Nu så!

Jag kom på en ganska så rolig Sak man kan göra på sin blogg för att fiska upp lite fler komentare.!
               En mycket lätt övning.!

Kan du  gissa vad det där är? .....

den där var kanske lätt vi tar en svårare....
Kan du gissa vad som finns i asken?
                                  Den där var allt lite klurig, Bit i och glöm inte atts kriva en kommentar, + ditt namn.!
Dom som gissa rätt svar blir uppskrivna på bloggen i morgon. Även dom rätta svaren dyker upp!

-----------------------------------------------
                              Ibland är jag rätt så smart, om jag få säga det själv inte sant? Svaren dyker upp imorgon!

                  En riktig smartskall är vad jag är!                         
                                 
Syster L
2009-03-22 @ 19:56:27

i asken, en sur puppa ?! :)

JOHANNA
2009-03-22 @ 20:14:40
URL: http://idaelinjohanna.blogg.se/

PÅ den första bilden är de ett glas med vatten i :}

Och i asken är de kanske......hm ,dina mjölktänder:]

louice
2009-03-22 @ 21:06:36
URL: http://louicekarlsson.devote.se

På den första bilden är det vatten

och i asken så har du nått halsband :D

Hakkan :P
2009-03-22 @ 22:20:31

första är nog ett glas med vatten :P

i asken är det nog smycken eller nåt :D

Hakkan is da shiet 8-)

Lowa
2009-03-23 @ 16:33:53
URL: http://musiklowa.blogg.se/

i glast, spritä



i aksen kanse det är en hårlåck? :)

tildaMa
2009-03-23 @ 21:31:44

Ett glas med inget i :D

en ask med tre pärlor i :D

kanske (A)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0