Otur i Oturen

Okej, Lisa nu tar jag och skriv lite kort! Jag tar mig hårt i hornen och släpar dom enda fram hit till mrslisa.blogg.se!
 I tisdags så var jag i BGM med ett par friends. Vi åkte snowboard och hade rätt så kul. Men det finns faktist riktiga  värstingar som är åker i backen, självklart dom finns det gått om, Men  om jag var en värsting vet jag inte men klantig var jag iallafall. Jag skulle ta mig ett lite GLIIID på boxen ni vet;) Tvekade och kom lite snett inpå. föll, tog imot mig med vänster arm vred armen så axeln hamnade ur läge.

 Hade väldigt väldigt ont, har ont också. Vi for idag till Ryggakuten och dom hjälpte mig.!
Visst dom var ju bra, men jag gillade ingen av dom två som hjälpte mig,
( Killen som hjälpte)   - Du har fått en riktig smäll, det ser man, En riktig kyss rakt på muskeln
(Tjejen som hjälpte)   - En riktig kyss? visst menar du ett riktigt hångel. HAHHAHAH
          
         Så jäkla torra skämt Altså!
 
Nu har ni fått veta det ni ville va?
 
tildaMa
2009-03-23 @ 21:24:13

haha roligt skämt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0