HE.HA

God kväll mina goa kompisar. höh höh höh? hör ni mig flåsa enda till er? höh höh. Har varit och sprungit ikväll med Tott och knott. Det gick bra. Vi sprang lite lätt och lagomt sådär i början på våren. Så jag känner mig inte så jättslut. men det krävde jag int heller att jag skulle göra.

Dte känns som att jag ahr skrivit hela dagen på datorn. Fyfan. Först skrev vi en timma på skolan med deckare. Sen på mitt hål skrev jag massa decakre sen när jag kom em efter skolan skrev jag ännu mer decakre + en engelsk recension. Så jag ska vill bara gå här ifårn. Men jag ska försöka att skriva klart dte här SPARA och logga ut. Så ni har något att läsa. Jag tro vi säger stopp här och nu annars blir det den gamla vanliga vanan. Att jag bara skiter i inlägget och sen glömmer jag av att skriva klart. SÅÅÅÅÅÅ.... Hejdå göttisar :D
Anonym
2009-05-07 @ 21:01:39

JAG BANKA PÅ ER! ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0