Jag ska sammanfatta kort

Åh harre jösses :O
Har jag verkligen glömt skriva på fleraq dagar? Jaa det är den rena saninngen.

Jag sa ju senast att jag skulle göra en header, och jag är inte bra på sådant så tyvärr mina vänner ingen header nu iallafall.

Jag har ju faktist haft konfa eller HAR konfa om en timma typ. Vi tar våran högmässa idag och där ingår det nattvard. wow wow wow******

Efter konfan igår kom alla släktingar osv, och jag fick jättefina presnter, helt sjukt fina saker. Ett halsband, armband, Klocka, en ramperm, och pengar på allt det där. TYP! :P

Vi fick dessutom ett rätt så gulligt kors av Bettis, ett kors som man ska ha i handen, fast hon har importera dom där korsen ifrån nåt land,  och avrje kors kostar typ 4 £. Hur mycket är det typ?

På kvällen så träffades vi en klump, vi for och spela volleyboll, vissa bada oxå haha.

Men nu ska jag på sista konfa saken i mitt liv, känns för jävligt jävla bra den du Bettis, dem där svordomarna tror jag inte du gillar... :D:P :) :P::D:P:)

matilda
2009-05-31 @ 23:10:41

hahahihi :]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0