Korpen lisa skriver tal

Mina vackra trevliga kompisar. HEJ! :D
Skrev jag inte något igårkväll som jag ahde sagt?  NEJ snopet lisa?
Matchen sluta 0-11 till oss såklart. :P Det gick ju faktist bra fast jag inte hade någon röst. Det avr en motståndare som var ful som satan. Hon titta på mig jävligt konstigt varje gång jag skrek. Jag var inte förvånad min röst skärde sig HELA tiden.! hahaa


~~~~~~~~ Nu har jag träning, den vill jag på. Måste träna hårt innan nästa match på onsdag. Jag borde inte träna med tanke på hur mycket läxa jag har. Men jag tror att gud skapade oss för att vi skulle få läxaor. Så man ska ju tacka gud för allt man fått. TACK GUD för läxorna. ( Hoppas ingen religös jävel läser bloggen) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0