Min torsdag

Jahapp, nu sitter jag här igen dagen efter onsdagen. Igår var det inte bara sista dagen för veckan utan match mot bureå. Jag var faktist riktigt nervös tro elelr ej. När matchen hade sin början, blev jag lite spänd. TÄNK OM VI FÖRLORA. Men jag litar på mina trevliga och bästa kamrater. Jävlar van ni är bra. Slutresultatet 8 - 0 kan det bli bättre mot bure?

Ikväll är det dagen för fredag och då ska jag troligen vara med kompisar och packa lite. Jag ska nämligen till Härnösand med familjen över helgen. innan jag åker ska jag på ett möte på Ostens hus och prata om sommarjobbet antar jag. Så det blir jättebra tror jag.

Jag bad ju er ställa fårgor, jag fick en anonym fråga så jaaa jag sa ju att jag svarar på ALLA frågor, jag sviker inte mina trogna läsare.

                                              Anonym om Inte fråga, olle utan fråga lisa:
* Berätta lite om dig själv och dina intressen=D

svar: Jag berättar ju faktist om mig själv hela tiden i den här bloggen. Så svaret på frågan är nog bara att läsa min blogg och hänga med får du nog ett bra svar på den här frågan.

                                                         

Jag vill ju inte göra dålig reklam, men just den här linimenten gjorde sånna här hemska utslag på nickos fina mage. Vilken jävla kväll det blev för nikolina den vällen hahaha.


Saker som bordes göras idag är:
* Städa
* Packa
* Fixa naglarna
* Vara med kompisar






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0