Snabbis

God förmiddag. Mitt hål har sin tid just nu.! Medans dom andra steker i mattematik. :P
Har någon av er sett mig på vägen ännu?
Kortet har kommit och jag kör FULLSTÄNDIGT lagligt :} Behöver bara lära mig småsaker men det komemr av sig själv. =)

Skolstressen är borta och det är endast två skolarbeten kvar. Engelska redovisning av USA, och No prov i biologi. Låter rätt så lagomt.

Nu ska jag nog spara inlägget innan jag skiter i allt som vanligt.
=)

Bild säljes
snyggeman
2009-05-26 @ 18:36:57
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Pax för bilden! ;D

mitte
2009-05-31 @ 23:05:54

det är ju livsfarligt att sprida sånna här bilder på internet lisa, jag blir ju rädd :O

vem är det på bilden föresten?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0