Tredje biten

Rekord för min del tror jag. Trejde inlägget för dagen. Undra vad det är för speciell dag idag? Jag vet då inte varför den är så spec.. Jag är väl på bra humör tror jag. Jag har inte varit så arg på ngon idag tror jag?

Nämligen igår var jag arg på ett antal pers. Emil är person nummer ett som jag var arg på. Jag gissar på att han tycker det är kul att se mig arg. Medans jag tycker att min ilska förvsinne rnär jag få göra något physiskt Till exempel kasta pennor. IOFS missar jag men endå.........
=================================================================================================
Jag har aldirg varit nära på somna på en lektion, men diag akn jag tala om för er att jag var borta under ett par minuter. Hur min sovställning var, kan ni fråga någon annan om...

Vad mer kan jag trycka ut mig?
Inget mer just nu, hare :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0