Kvällens planer och förkylning

Jag vill börja med att skriva, MATILDA ifall du se detta inlägg gå och leta efter kalifornien papperna dirket.



Jag har ont i halsen.. och vad bruka min halsont leda till? Jo en förkylning. Vad bruka mina förkylningar leda till? jo hög feber och sjuk i ca 4 dagar.
Asså att ha feber, hosta osv det må vara. men att ha ont i halsen är det mest värsta som finns.
 Aja slut pratat om det.. vem vet min halsont leder till ett mirakel kanske ATT MIN HUVUDVÄRK förvsinner helt och hållet det kan man iallafall hoppas på.
~~~~~~~~~~~~

Kvällen planer:
* försöka att städa antingen på toan lr i datarummet
* göra klart deckaren, rätta stavfel och småfel
* packa och göra klart inför morgdagen, vill säga packa idrottsväskan och plockaa ihop läxor.
* fixa naglar + fötter
* frihet....

Idag var polis polis potatisgris och småprata lite med oss.. FAN vad sugen man blir på detta jävla yrket. När hon sa att det bästa hon har gjort i sitt liv var att gå polisutbildningen fick man lite pirr under tånaglarna, asså fyfan så kul =)=)=))
Matilda
2009-05-14 @ 22:51:45

Jaa dom ligger redan i väskan tjoohej! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0