08.19

Gårdagen var pressad som fan, fanns ingen tid eller vilja eller ork till datorn igår. Så dator påknappen fick avstå från ännu ett till fingeravtryck från mig.

Var i stan från 1 igår, först till tandegleringen och då tanläkarn.
- Lisa? är du tillräckligt motiverad till att fortsätta behandligen, isåfall krävs det att du är envis och ha den där nattskenan trots att dina tänder gör ont.

Åhhhh, jaja lyda eller gnyda. Efter det for vi och shoppa loss på apoteket jag och mamma, Gubben som jobbade där trode nog att jag skulle dö i thaland, så han rekomendera allt, och mamma gick på försäljarknepen och köpte både handsprit, vätskeersättning och nå för diarr´e. Mamma är verkligen orolig det märks.

Hon säger nästan varje dag:
- Vad har jag gjort!
Men hon glömmer nog av att jag ska ju faktiskt åka med 8 st andra och de är vuxna. Varför oroa sig?
Ajah ikväll blire att tvätta kläder sortera osv. Sen få jag dra ner resväskan och börja packa. Packningen måste ske ikväll. För imorgon blire mys med kompisarna....=)


Är på pappas bärbara dator, vilket betyder inga bilder i denna morgoninlägg.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0