4 skoldagar kvar

Full rulle sen i morse, det är från och med denna sekund jag faktiskt få vila mitt stora tankeorgan.
Provat en ny taktik inför pluggning av prov, att låssas att provet är i morgon och vrålplugga, fast egentligen har jag tisdag onsdag och torsdag att plugga. Men då få ja spalla lite mer av det, så man ska prova allt inom studitekniken hahah.

Har just nu duschat och smetat in hårinpackning. Så nu är håret som siden igen.

Mamma har köpt lite prylar som har fått sin nya plats i resväskan, enligt packlistan som Linnea gjorde till mig ska jag fixa duschkräm, tandkräm, solskyddsfaktor och sånt till både jag Linnea och Nils. Så det kan jag skriva en bock framför, för det är redan fixat.

Hittade lite bilder på hotellet där lisa ska bo i två veckor...



Matilda
2009-11-16 @ 19:04:40
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

döda mig så sjukt härligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0