älskade, gamla, bästa farmora

                                                                    Rah rah ah-ah-ah!
                                                                  Ro mah ro-mah-mah
                                                                      Gaga Oo-la-la!
                                                               Want your bad romance
                                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okej, jag ahr både varit social med Linnea och farmor. Hon ska jag vara rädd om, och det är jag. Hon är den enda jag har kvar. Och hon är gammal och har överlevt det mesta. Så hon är jag verkligen rädd om. Hon kan inte och förstår inte hon vill inte heller förstå hur vår värld är just nu. Hon vill tillbaka till hennes tid då hon var förr. typ 1919 är farmor född. Åh nå ahre hänt mycket på 90 år.

Men idag har hon visat mej hur man arbetade på hennes tid, ute på åkrarna. inte äns pappa visste om hur man gjorde, helt otroligt att farmor endå minns så pass bra.

          ----
 texten som är där uppe, är den låt jag ahr lyssnat på ETT antal gånger nu.! Den heter bad romance med Lady gaga, fast det kanske ni förstod ajah!

                       
                      



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0