Äre ett spöke?

Enligt planerna kommer Karro hem idag ifrån Gran canaria. Länge sen man såg hon. Men snart får vi träffas ordentligt i två hela veckor på andra sidan jorden.

Imorse vaknade jag av mitt så kallat spöke. Det är nåt här det vet jag. Det händer något varje helg, i morse vakna jag av att någon klippte naglarna inne på toan. jag är helt förbannat säker på att det var någon som klippte sina tånaglar. För det hör man på ljudet. Men när jag kolla var ingen där.! Åhh de är läskigt!

Vågar någon komma till mig mer.?

              Okej, gårkvällen var mycket godkänd. Folk + folk + UG. Blir väl väl godkänt?
Joo det blir det.

Vet inte riktigt vad som händer idag, få se helt enkelt.

                   




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0