äre sista inlägget för alltid eller?

oh Herregud, längtan har ändrats till en stor jättestor nervösklump

* Tänk om jag bränner sönder mig
* Tänk om jag tappar bort pass biljett och pengar och mobil
* Tänk om jag bli sjuk
* Tänk om flyget störta
* Tänk om det blir tusnamin
!!!!!!!!!!!!!!!!

                Ajah, kramade alla goingar, och jag hoppas det inte bli sista! jag ska komma överlevande från planet söndagen den 7 december.

Så ikväll blire pack pack pack! och träffa alla korrarna och så, sen få vi se helt enkelt.

Jag kommer, BESTÄMT inte att vara beroende av att skriva på bloggen varje dag i två veckorstid. Jag tror och hoppas att jag kommer skriva lite då och då. Så håll utkik så ofta jag kan sen är ni välkomna tillbaka och läsa min blogg vid den 7 december. Skriv på bloggen mina gullungar nån kommentar är ni snälla! tacktack!

kan vara mitt sista inlägg! 

                                       
                                       
Lowa
2009-11-21 @ 00:39:58
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Hej då, ha en bra resa! :D

pervelie
2009-11-21 @ 00:55:51
URL: http://pervelie.blogg.se/

Åh, vart ska du resa? Nervös?

paulina
2009-11-21 @ 16:22:53

saknar dig redan älskling<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0