En liten halsning om hur laget ar

Hej mina alsklingar i det kalla!!
Resan borjade med humor da Kusinen Jonte akte fast i tullen for att han hade med sig en fallkniv. Av misstag hade han fiskevasken som handbagage. Men som tur fick han folja med i allafall..

Nicko minns du nar jag sa att jag var radd for att aka flyg med en bebis. da sa du. En bebis ar inget jamfort med nan som spy. Du har ratt det ar inget jamfort. Jag horde en bebis skrika i  planet i 10 minuter. Det ar lindrigt. jamfort med gubben brevid mig som hade smuggla in sprit pa planet och spydde 5 pasar,! inte sa fracht.



Hoppas att inte mamma laser bloggen. Men Linnea har blivit sjuk och jag har brant mig som fuck. Men vada? hudcanser skada val aldrig?

Folket har  ar asgulliga, men fula dock.  Maten ar sa great som det kan bli. Assa jag vet inte vad jag ska saga men jag ar i paradiset...!

Havet ar sa turkost det kan bli. och ar ca 36 grader..!


Nikolina btw! fick du det sms jag skicka at dig? vet inte om det kom fram men vore kul och veta om det gjorde det? Ajah jag saknar alla er som tusan, Men skolan lar jag inte sakna.


Det har lar inte bli det sista inlagget. Och kom ihag Jag alskar er.!!
jenka
2009-11-24 @ 18:31:30

haha najs med spyan där;)

vi älskar dej lisa ha de så jätte skönt och kom hem till oss!;D

och vad vare jag sa om att du ska smörja in dej mke första dagarna ;) skämms lisa!!

Lowa
2009-11-24 @ 20:29:25
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Men herre gud lisa! Fyfan vad härligt du verkar ha det!!!!!!

love ya!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0