godkänd kväll

7 enkla timmar har jag spenderat till mitt mvg arbet inom So. Äntligen är det över, eller nu ska jag bara "finputsa" med bilder och göra ett fint häfte sen lämna den artigt i fröken Ella Jonssons hand.!

Gårkvällen hade en hård puls, vilket betyder att jag älskar gårkvällen. Vi var hos Frida, och där pratades det och såg en dålig film. När vi skulle ut, så var alla cyklarna och mopparna ihop tejpade med tejp. Fan åh. Där stod vi och slet. Sen medans filmen var i full rulle.. Var det samma jävlar som tejpat cyklarna och mopparna som stängde av strömmen. När vi skull ut och he på den. hade dom tejpat alla dörrarna. Men som tur har vi starkingen Frida som fixade det lätt!

Sen belv det en moppetur. Såååå lördagkväll MYCKET VÄL GODKÄND!

Yesman! nuså ska jag vara social me systeryster, det är hon värd. Så jobbig som jag var med henne sist så.! 
 Kanske ska jag baka, som hon ville, elelr vad?


   Jag vet att du Linnea läser det här. Fast du har lovat att du inte ska läsa.

Så örlåt Linnea, för i onsdags. Du vet att du är bäst, fast jag blir som jag blir! Snart blire thaiens värld.
       Only You and me!
                                      




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0