Pepparkakor

Kan inte komma på när jag och Linnea och Simon bakade pepparkakor tillsammans med mamma.?
  Kan det ens har hänt? Jag är osäker.

jaja i vajrefall så var det Simons idé visst.. Vi bakade i full rulle. Och jag varit fullt social med min käre f a m i l j idag. De känns skönt med tanke på att jag snart lämnar dom i två veckor. Det är nog mina två första veckor utan dom i hela mitt liv. Känns inte så stort steg för mig. Bara för mamma...




Lite pluggning inför HK- prover är också gjort. Med pappa på min sida. Han kan ju det där med konsument. Så han har lärt mig och förklarat i ett par timmar..

Och den underbara aftonen slutade med god mat och ett stort kungabesök av Kusinen Johannes. ToppenToppen!

 
                                                                                              SImons djävulskap

              
                         
                                                                                

              




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0