Saker som ger poäng

Morchegnocccsh!
Målet om att få en lyckad dag i stan är uppnått. Ojjaah! Bowlingen är ju lagomt trevligt som vanligt. Men trippen in till stan med Jennifer Nikolina och Johanna Klår allt.!

Vad är en tripp till stan utan att man skämmer ut sig? Näääe det är ju som en chokladboll tan pärlsocker.
.....

Tittade ner i mina påsar, och trodde jag följde efter Jennifer Nikolina och johanna. och sen sa jag.
- Tiita vad jag har köpt..
Och så råka det visst vara fel person. Piiiiiinnnniiiigt! hon sprang iväg iallafall efter det.!
Ursch...

Nästa grej som var kul, var när en tjej gick förbi oss och prata i telefon, headset. och så sa hon ett riktigt fult ord just när hon var brevid oss. ****Arsel! sa hon KUUUUL!! =D=D

Inga bilder idag tyvärr.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0