Spökvarningar ?

Vi såg filmen paranormal acitivty igår, visst den var lite små hurvig. men den var samtidigt långtråkig. men ändå lite småverkligen. Jag var inte rädd när vi såg filmen, inte så himla frligt rädd när jag kom hem heller, MEEEEN!

Nu kommer jag till men:et! Imorse vakna jag runt 9 duscha gjorde mig klar för att fara till stan med mamma. Och när jag skulle använda dust it, så var den borta. Jag såg bara korken på burken, och inte är det då jag som glömmer he på korken, nääääe det gör jag alltid. Så  Jag belv arg såklart, och tänkte varför har Simon tagit det? För han kan ju inte använda dust it. Om ingen vet vad det är så kan jag berätta att det är en liten röd burk med pulver som funkar jättebra om man vill få volym. åh jag leta och leta! Tillslut hitta jag den............


Burken låg nere på golvet mitten av rummet, med pulvret på golvet! GAHHH fatta ni inte? Nån måste ha gjort det? inte är det då mamma eller pappa eller kompisar inga djur NÄE! asså ni som såg filmen hallå HJÄLP!!!

Jag har alltid då och då hitta småsaker i mitt hus som betyder bara att det är spöke, nu var dte länge sen, men nu börja jag fan bli orolig igen.........


 Jag var tvungen ta kort som bevis..

                    

         



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0