Thailaaaaand

Tjenixen, har i Old phuket Sino wing ar det fortfarande underbart. Igarkvall hade vi 5 tjejer spakvall i varan jaccuzi. Med fotvard nagelvard osv. Men varan jaccuzi fungerade inte sa var vi tvungen byta hotellrum. Det kandes jattedrygt for det nya rummet som vi fick var helt tvartemot det andra rummet. Ajah

Idag blir det en elefant tur. mmen det ahde varit billigare ifall vi hade varit 10 st men vi ar bara 9. Da sa Ann:
- Lisa, kan du inte ringa Nikilina sa hon kan komma och vara med oss. jag kan betala all mat for hon...

HAHA, aaah dwet ahde varit underbart om Lilla Nikilina hade varit har. Da hade vi kunnat bada i evigheter tillsammans, for havet ar sa varmt att du klara av att bada..

Jag och karro har snorklat hela gardagen. Det kandes som att man simma i ett akvarium. Helt otroligt. jag hoppas ni ha det lika bra som jag pa ett eller annat satt. !

 

Byyyyee




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0