Tiden närmar sig..

´La mig riktigt sent igår, blev mot halv 5 eller nåt, fast jag kom hem från alla runt 2 tiden, men så pratade jag i telefon i en timme typ så det blev sent. Hahha, imorse blev jag väckt runt 11 av mamma för att hon hade bakat en tårta som vi skulle äta till frukost, jag och simon då! Det kändes ju..... ja så där jättebra på morgonen.,.....

Efter att jag och simon nästan halvsovit vid borde la vi oss båda och sov igen...

Sen vid tre klädde jag på mig och for till Ostens hus.! och neej jag jobbade inte som tur! var där som gäst typ för FÖRSTA gången. var där med faster Ann och farbror Sören, hehe! Börja längta ännumer nu när vi pratade om thailandresan. Det är ju nämligen dom vi ska åka med, och där satt mamma och himlade med ögonen hon som inte skulle med. Hon är jätterädd för att jag ska åka bort två veckor. Men vad fan kan hända?

Ett plan störtar? men ska man hela tiden vara rädd för det hela tiden? nääe jag tror inte det.

Sören sa även att jag ska packa ner sommarkläder i bagaget som jag ska ha i flyget, som jag kan byta om på flygplatsen, för man vill ju inte ha långbyxor och långkalsonger + vinterjacka i thailand?

                

                 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0