Torsdag!

Kan börja med att säga, att jag klev upp halv sju av att jag fick en mardröm.! Kunde inte somna för den var för hemsk. Drömde att pappa dödade hundarna med en häftapparat. och dom inte utan bara plågades. Fyfaaaaaaan!

Nästa tråkiga sak är att när jag har avslutat ett plugg inför något fortsätter de med nästa plugg. Jag har hamnat i en ond cirkel.... Eller heter det verkligheten??


Idag har det varit ändå en härlig Torsdag. Jag ahr skrattat ut flera kilon idag, och det känns underbart. Det jobbiga är att jag börjat inse att just nu när jag ahr insett hur mycket jag älskar alla att förstå att det bara är ungefär ett halvår till. Faan jag grinar snart av  tanken.........


                             Låt mig presentera syskonen Anderssoon.....

        



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0