Uppdatering nummer 2

Tjaana alsklingar!

Kostnaden for datorer ar mycket billig. Och det gillas

Dagen har spenderas pa stranden. Jag och Karro har sammanlagt varit i havet 3 timmar SAMMANLAGT! vagorna var perfekt och vi har lekt som tre aringar/ Sta pa hander och kullebyttor exakt nar dom stora vagorna kommer. YES alskar att ah en badkompis.

Vi ahr efter det varit pa en shoppingtur, och vart pa en diamantfabrik. Och inte nog med det. Vi ahr avrit pa ett skradderi dar Johannes Nils och Soren har bestallt klader som en skraddere ska sy.

Lisa har varit arg nu i 4 dagar, for att min kamera suger arsle. Men tommy ar ju varldens basta och ahr forsokt trosta mig. For kameran tar jattedaliga bilder. jag som lovade att ta tusen bilder men neeej.. Jag avr valdigt nere for att man kan inte lamna tillbak en kamera for att den ar dalig. MEN!  nu kom mennet. jag tappa kameran och den gick sonder. YESSSS!!! Jag far en ny kamera  IGEN! Jag ska aldrig ha en likadan for den jag ahde soooog verkligen. Sa jag ar overlycklig nu.

Oj vilket langt inlagg. men nu fare bli sa.

Jag ska hora av mig senare.
                         Misstolka inte meningen!
johanna
2009-11-26 @ 16:12:50
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/

sv ; heeeej :) <3



vi har det bra här :) saknar dig:) Hoppas du har det varmt och skönt där du är, och ta vara på dagarna du är där :) Hoppas du kommer hem oskadd, puss:) <3

Matilda
2009-11-26 @ 21:46:28
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

åååh fyfan va härligt det verkar! :D

ska vi byta plats?(A)

haha går du säkerligen inte med på.. Men hoppas du får en fortsatt underbar resa och du får gärna hora av dig mer eheh ;)

Puss på dig saknar dig<3

Frida
2009-11-26 @ 22:12:46
URL: http://freyd.blogg.se/

ååh lisa, fattaru hur avundsjuk man blir på dig att du får vara och chilla medans vi måste slita arslet av oss på skolan :(, saknar dig till tusen och jag hoppas att du kan ta några bra bilder endå :D <3

kom hem levande tack ;) , puss <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0