Allt under onsdag och torsdag

Godmorgon,! Lisa är på topp. Och det är sanningen. Jag sitter här och väntar på Att nikolina och hennes mamma ska hämta mig. Jag har världens tur som kan åka med dom in till stan. Slipper jag buss. För buss är inte nåt jag väljer när man ska åka själv med en hund? Näääe.

Jag ska nämligen tillbringa min dag i stan. i Linneas lägenhet. Sen ikväll då Linnea slutar jobba, ska jag cykla ner till stan och träna med henne på gym. ! jag känner mig duktig. Gym igår och gym idag.

Nåh, vad sägs om att bygga upp mina armar? =)

                              i hade även spelarmöte igår.  Inte för att man fick veta så himla mycket nytt men det var endå helt okej. Thomas visade lite bilder, minnen osv. Och det uppskattas jue.

Blandannat denna hysteriska bild visades. Där mitt underställ lyser upp allt det hela. Hah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0