bortförklaring

Jag har börjat insett att man förlorar galet mcyekt läsare pågrund av att man inte uppdaterar, det är förstås tråkigt.
Men det kan nog bero på min trötthet, lat het vill säga i veckan. Sen att jag inte har haft tid att vara på min "huvuddatar" där alla bilder och prylar finns. Men nu när jag har en ny kamera kommer nya bilder att bildas, och jag lovar att jag ska göra allt för att skärpa mig.

Detta inlägg blev lite ovärt, och jag tvingar ingen att läsa,
bortförklaringar och all skit, men nåt måste jag göra för att hamna på mitt vardagliga lyxförpackning!

yes, ! så ikväll ska det bli massor med bilder, missa int de


haha, nu sitt jag på simons dator, jag börja bara fundera när jag ser bilden på han. HAHAHA, posare elelr vad, undra vars han ställde kameran på? för inte var det då en människa som tog kort. Hahahaha DETTA VAR FLERA ÅR SEN ! men endå haha =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0