Måndagen

                 Stämmer nog bra, jag har inte skrivit något idag från och med nu. 
 Okej, orienteringen gick förbannat dåligt, men trots det så är jag glad att jag lever, för det kunde lika gärna vara tvärtom....

Vi gick vilse, mötte två jägare, och dom sa:
- Ifall ni inte springer nu så skjuter vi
 Andra gången då vi höäll på dö, Var när Lova fällde benkrok på mig så jag föll över ett stup.

Som tur var så var båda de där två meningarna falska, Vi träffa jägare emn dom skulle inte alls skjuta oss, dom försökte hjälpa oss med att hitta rätt väg tillochmed. Hahaha

Efter skolan blev det ett krismöte hemma hos mig. Jag Angelica, Jennifer och Matilda var samlade runt köksbordet och gjorde Läxa. MEn det gick inte så vidare... Som många vet är vi lite smått kända för att vi sjunger gud sånger, Och idag sjöng vi en julsång som man sjunger till julen i kyrkan iaf på advent! vi tände en varsin tändsticka och sjöng: Hahaha

Min Kamera är i bruk, och jag kommer nog älska den men just nu saknar jag min SOny, här har vi en bild som visar hur Flitig Matilda är. Men endå hade hon boken uppochner men ajjah



  

Emanuel Nilhzon
2009-10-12 @ 21:44:17
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Matilda är duktig =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0