Lördag

Nuså, vaknade nån gång imorse och började med att skriva på novellen som jag ligger efter på. När man skriver sånt här som noveller, deckare, sagor osv så måsta man har mycke av fantasin. Njasi många tror att jag borde har ganska lätt för att skriva inkllusive jag. Men det är inte så lätt alla gånger. :S:S

Sen bestämde jag och Matilda att vi skulle gå en promenad med hennes hund, och det behövde jag verkligen, Sen fråga pappa om jag ville gå ut med han, och då sa jag ja, sen ringde jennifer om jag ville ut och gå, så jag har varit och gått tre gånger idag med tre pers, trevligt trevligt=)

Ikväll blire en natt hos Matilda, det är planen iaf, men jag känn att jag håll på bli sjuk så vi få se..

Lowa
2009-10-17 @ 15:54:26
URL: http://musiklowa.blogg.se/

SV: haha jadu lisa. jag skanske skullegöra det nästa nång? eller om du lägegr upp när du sjuger den? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0