Frsyer som en.....

Hardrock halelujah !
          ---------
                             Jag fryser,
många bruka säga att man fryser som en hund, varg eller isbjörn. Men Hallå va? jag är smart jag vet mycket väl att inte hundar voch vargar fryser mer än människor, och för fan inte isbjörnar, dom lever bland is, och ha ett hjärta som klara kyla därför fryser jag inte?

Såå nu har jag dödat myten om det. Nääe jag fryser som en flicka som inte har tagit på sig en handske på flera dagar. För så känns det faktiskt.!


                                  Ska bli jävligt jävla skönt att åka till en varmare planet.
Bara några veckor kvar nu, jag åker iväg 21 november. Eller haha det är nog ganska många veckor kvar.
                                  
                                                     Men först måste Karro komma hem! innan vi åker

                                              

Lowa
2009-10-08 @ 16:48:09
URL: http://musiklowa.blogg.se/

aja iallafall en: Canon IXUS 80 IS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0