Godnatt på er

Jag har just kommit hem, elelr där ljög jag. Jag ahr gjort ganska mycket sen jag kom hem blandannat tvättat bort mitt fusk från handen. Jag hade skrivet lite hjälpmedel för matten, så nu är handen ren, nu ska dte bara skrivas ett färskt och nytt fusk men det få bli morgondagen. Nämligen lite gramatiskt hjälp för engelska.

Så vi kan väl ta och hissa Skolfusk i handen!

                              
Jag åt ganska nyss en banan också, OCH jag slängde slutet av bananen för det ahr Lova lärt mig. För hon säger att det är där alla spindelägg finns. Visst jag tycker det är jobbigt att slänga en hel tugga. Men nix! inga spindelägg i mig inte PUNKT SLUT!


                Vi kan väl säga Godnatt och ha denna underbara skönhet som godnattbild, hoppas ni inte bli för skrämda, det är ju bara Matilda!
                                                




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0