Hjälp med kameror

Valde att tråka hemma ikväll, jag frös som fasen så jag gjorde upp eld i eldstaden, och jag vill göra så här coolt som Alla kan, Släcka en tändsticka i munne, jag pröva, men ack det gick åt pipa jag brände mig på tungan. fan! ajah så gåre om man inte har något att tänka med...


Btw, tack för amten simon. JAG ÄLSKA RESTER! DU ÄR VERKLIGEN BÄST PÅ LAGA MAT! eller hur ska vi stava det?

Imorogn har jag tänkt följa syrran till en hundkennel och se om jag godkänner hennes hundrasval. BOSTONTERRIER! vetinte vad jag ska säga just nu vill jag bara säga en sak!

SKOREKLAM!

                   Asså har ni verkligen inga tips på kameror?
och jag har fortfarande gratis sms

Emanuel Nilhzon
2009-10-05 @ 21:14:37
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Sv: Vi hade ju dock bara 57 som max poäng.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0