Kalaaaas

Ahaa, jag som trodde jag skulle hamna på ett 15årskalas. Men icke sa picke jag hamnade visst på barnkalas hemma hos Johanna. Däre hade jag dom blåst upp ballonger osv. Det var deras tema, barnkalas

Först hade dom gjort drinkar till oss, du vet så som man brukar göra. Sen åt vi jättegott flygande jacob.
Och helt seriöst det enda vi gjorde när vi var där. Var att äta och äta och äta. Seriöst nu känne rjag mig själv som en ballong.

Efter maten, hade dom glass med 8 ljus på. Sen vare skattjakt. HAHA med dumleklubbor. och remtävlingar.

Man har alltid lika kul med tjejerna, Deet säger jag jämt. Men det är ju det som är sanningen. Den nakna sanningen... hahhaha

                 
                


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0