Lisa släpper lös

Ojoj, vilken kväll jag har börjat på. En berg och dahlbana från Himalaya till marken. Shitt.! kom hem var trött, slut. hade feber igen osv. jag försökte på franskan lite men teven var allt mycket roligare. Sen när jag kom på att jag skulle ha det jättemysigt i soffan med daton och lite läxa sådär, så funka inte datorn!

ASSÅ nej jag höll på rasa. Varken min dator eller pappas bärbara dator funka inte. Så jag var tungen att gå ifrån min mysiga soffa till köket och göra läxa där. men där satt pappa och pappa och skrev papper om center  skit. jag blev sur och arg för dom bara prata. Sen funka inte datorn fortfarande. fan asså jag höll på spricka.

När mamma och pappa for, blev jag ännu argare. FAN jag hatar prov! men sen hör jag en låt på radion. Den var i samma takt som jag skruva på ljudet. JAG HOPPAS att ingen såg mig. Men jag dansa, jag hoppa. jag sjöng allt jag hade. och all ilska for. och just då brydde jag mig inte om att nån såg mig utanför. Men jag lovar. Lisa släppte loss. Vissa vet hur det kan se ut.

Helt själv, helt vild helt crazy. det där skulle nog många betala 1500 kr för att se. hahaha ögongodis hihi..

men nu kom det tragiska....... vad var låten? Joo hungry eyes. fan den sug ju men jag hade kul som kuligast!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0