Måndagens

Just nu sitter jag och fundera på varför jag för ca 3 år sen tacka jaa till att bli reserv för elevrådet? Jag tänkte väl inte på så mycket att Jimmy kunde vara borta? Så imorgon äre typ mitt andra möte eller vad det är.. Men vafan det enda viktiga är väl att jag sitter och är med, sen får de andra styra mig.. =D

Simon ifall du råka läsa det här inlägget vill jag bara hälsa till dig att jag är jävligt hungrid nu, så jag hoppas du kan laga nåt gott till mig nu på direkten!

Nämligen så att Simon har hoppat över skolan, och jag är jävligt sur, för jag skrek på han imorse, och om han missa 4 bussar eller om han bara skiter i skolan vet jag inte, det enda jag vet att mamma är jävligt sur och tviga simon laga middag. SÅ det är därför jag väntar glatt men hungrigt på mat.

        MVG, på No:provet, Puuuh tur Lisa, för jag fick 75 poäng, och 75 poäng var gränsen för MVG,

Jag påminner er ännu en gång att jag har gratis SMS; tack!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                 
                                 Ziri är helt jävla värdelös på att få mig hata Ziri.
                                     


Emanuel Nilhzon
2009-10-05 @ 17:44:47
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Mvg ska det vara!

Emanuel Nilhzon
2009-10-05 @ 19:16:47
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Sv: Mvg såklart, 0,5 poäng över gränsen :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0