Onsdag

Étt andra stick i armen har befriat mig från hepatit A och B! tack för det.
Efter det, blev det lite trimning.   Mamma har lärt mig att trimma. Så nu har jag trimmat min första opel. Nu går den säkert 200 km / h.. Haha eller näää. Jag har trimmat Ziri min hund. Hon har haltat nu i två dagar så nu har jag trimmat henne lite, så nu går hon fortare..
 Haha eller nä, jag har trimmat Ziris päls, med rakarmaskin och sax, och pincettgreppet. Så nu ärhon snygg och har en liten len skalle.. Gulligt.



Om det är någon som har sett Angelicas och matildas blogg? Angelica la ut en bild på hennes nya skor som hon köpte i stan. Jag blev genast avis. Men jag kan inte köpa sånna. för jag hatar klackar. Så därför köpte jag en annan modell som passar bra för långa. ? att den har en lite touch av egen stil. Det är ju som jag.!


                   




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0