Onsdagen

Anledningen till varför jag inte skrev igår finns inte. Det finns ingen solklar anledning varför jag inte skrev. Dumt utaqv mig. Men en ny dag är det ju idag tur det.

Igår hände det inget spec, brandlarmet iofs. På grund av ett falskt branlarm på skolan gjorde att vi fick stå utanför skolan i en ca halvtimma och frysa, Fy faraao. Sen blev det ett litet bad på badhuset. Men för mig blev det mest Bastu.

Hittade Erica också sittandes i bastun, alltid lika trevligt och prata med henne. Så det var nog lite av anledningen till att jag inte bada så mycket heller.

Idag då, det var ju en ny dag idag, och Onsdagar är ju min favo, alltid varit enda sen första klass. Blev första lektionen med dans idag också, Lisa gillar Lisa gillar.!

Ikväll blir rygg och magträninge på badhuset, sista gången tror jag till och med. Sen få jag lov att börja med styrketräning, jag tror Lisa behöver det. Det tror nog ni med. Hiih

         
         



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0