Söndag

Blev att fara hem istället för att sova hos Matilda. Kännee mig fortfarande lite krasslig så det är på grund av det. Jag fick en kommentar om varför jag inte har skrivit nåt om tandställningstjosan... Och svaret på det är väl för att jag har varit så jävla sur över det. jag blir arg och irreterad när jag tänker på det, jag är det även nu. Jag har inget sug av att gå med tandställnings och bäverfjädrar och allt sånt i drygt 1 år.

Men jag vet att jag behöver det för jag har så pass dåligt bett, även om jag inte har problem nu kan jag få det seanre och då kostar det mögenheter. Men jaa jag kunde inte skriva på papperet när jag var där, för man ska skriva på ett kontrakt typ. Och jag ville fundera så det är fortfarande inte klart, beroende på vad jag bestämmer..
------

Nu snart ska jag och jobba på Ostens hus. Jag älskar att jobba på kvällar, jag hoppas bara att jag kommer jobba fler kvällar framöver, det är snabba pengar helt enkelt. Det är väl nåt så kallat Pop Star på ostens hus, och jag ska sälja fika med Anna-Carin.

Behöver pengar till Thailand därimot, det är därför jag jobbar så passa mycket, det är nämligen så att jag ska betala en del av resan. Tjiho säger man..............

                        Detta är inte min säng utan Karolinas säng. När jag avr där i fredags tillbringade jag min kväll i denna, mmmmh !

                         
                      

                 

carroo
2009-10-18 @ 18:19:44
URL: http://bulleen.blogg.se/

jo då här med vad gör du annars då?:)

Emanuel Nilhzon
2009-10-18 @ 22:02:18
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Vad får lisa för lön? ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0