Spinning, slut och prov

Oho, Lisa är lite smått trött efter spinningen. Det var riktigt, riktigt jobbigt men tro mig det behövs!!!!!

Har varit riktigt mycket plugg nu ikväll, jag hoppas det ger resultat! Mycket resultat.!

Jaop, nu är det så att vi hade en moppe på gården i morse, jag tänke vah? varför har Lovat parkera sin moppe hos mig? Men det visa sig att pappa hade köpt en likadan som lova av Rolf Karlsson. Men den moppen var ju trasig, Så snälla söta rara pappa visa dina kunskaper och ta dig tid till att laga den så jag nångång få köra helt lagligt.!

Hhah, jajja

        Jag kommer sova gott, och kom ihåg 80 % djupsömn och 20 drömsömn!

                                       
                 Lisa i träningsaction, ! dock inte taget idag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0