Torsdag

Eftersom att jag varken är en katrin zytomierska eller en blondinbella så har jag inte skrivit något inlägg idag.
När jag skulle skriva förut så laggade, och då sket jag idet, nyss kom jag iallafall hem ifrån ännu ett besök på badhus med Jennifer och nån tupp eller nåt. Men det var väl helt okej, rätt så skönt och bara chilla runt, basta och bubbla prata skratta ja ni vet det är skönt.

Men nåt som inte verka vara så skönt, det är att jag måste kliva upp galet tidigt, med tanke på att jag ska till en tandläkargubbe klockan halv 8 imorgon, på MORGONEN, Ntåååh, jag orkar fan inte jag vill inte åh blä ursch!

Ajah, nu blev jag deprimerad för att jag påminde själv att jag måste vakna så tidigt, och helt jävla seriöst.. jag skulle kunna somna nu. och klockan är kvart i 9. Yes lisa skulle kunna sova så Godnatt!

                    

Hakkan<3
2009-10-18 @ 00:41:49

Franz är jävligt mycket coolare på alla sett :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0