Bästhumör ikväll

Idag, är jag på stååålande humör om jag få säga det själv ( IDAG ÄR JAG GLAD VICTOR)
Såå ikväll har jag gjort läxa, och inte grinat tvärt om jag har varit flitig som en myra. inte nog med det. Angelica ringd eoch ville komma över och sno bilder utav mig. Visst hon kom hit tog mina bilder och gick. Så efter hon for har jag sorterat bilder. Jag har skrattat och gråtit åt bilder och filmer. Fyfan så kul. Förlåt Nikolina för alla dessa bilder och filmer jag har gjort på dig. Och jag kommer inte radera även om du vill du sorry men jag blir så glad av att ha sånt där.

När lisa är arg och sur kan jag titta på sånt där och bara le... Nikolina jag är så glad att jag har dig puss på dig

                            



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0