Drömmen

Jag skrev igår om hur trött jag var, och tro mig. jag var trött. Men jag tror att jag aldrig har drömt så mycket som jag har gjort inatt. För när jag vakna börja jag bli orlig och rädd för saker då jag kom på att jag hade drömt.

* Jag drömde blandannat om att Linnea (syster) hade gjort slut med Nils. Så jag grinade i drömme för det, bara för att jag inte skulle få ett lyxrum i Thailand när inte Nils förljde med.

* Sen drömde jag att mamma bakade kakor till mig, Det var smält nougat med vit choklad. Skit knasigt

* Att jag var på ett skidläger brevid ett hav, Och att jag stod på en brygga, och när det börja blixtra tog den mig, så jag ramla i vattnet och flöt bort. Ingen ville rädda mig. Jag drömde att Paulinas mamma Anita, skrek till mig att försöka simma. Men det gick inte, Så då försökte Matilda simma och hämta mig men hon sjönk. Tillslut kom en orkester och hämta mig, dom spela musik och gick på vattnet och la mig på en av deras trummor. Och så gick dom till land.         HAHA waaaooow =)
 
                                          



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0