Tips, om bloggeriet

Läste någon blogg idag och det stod om tips för att får en ännu mer besökt blogg. Seriöst var jag inte ett dugg intresserad på att läsa dem, För jag känner inget bevov av det just nu. De som nu endå läser är de jag känner och de som vet av mig. Inga fler kan jag tänka mig. Visst jag förstår varför andra kämpar för att få en mer välbesökt blogg. Men Lisa är nöjd.

Lisa är ute efter att bara då skriva av mig lite, faktiskt lite grann som en dagbok. Den dagen jag lägger ner bloggen komme rjag endå att spara den på datorn så jag kan läsa om allt roligt, bilder, minnen och kommentarer som faktiskt gjort mig glad.

Men jag skulle endå vilja lägga ut tips för hur man större chans får fler unika besökare för dom som är nyfikna.

* UPPDATERA OFTA! ( helst 3 gånger per dag)
* HÅLL KOLL PÅ STATESTIKEN!
* LISTOR ÖVER INLÄGG (sammanfatta veckan)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0