Du ska inte ha nååh

Där höll ni på bli besvikna va? ni tänkte säkert att jag aldrig skule skirva nåt idag. Men denna dag är inte över än Så nu är jag här och skriver några bokstäver.

Skolan... Inte så mycket och klaga på idag inte
Läxa.... Nåh, jag har jobbat flitigt

                      Det är prao nästa veckan, och min plats är på ett café som heter Glädjekällan.
Verka roligare där än där jag var förra gången ni vet på wook and roll. Känns lite mer svenskare trots att jag har en ryss som handledare.....

Står även att jag ska äta på balder, men jag vet inte blir kanske kanal endå.

             Vad mer att säga?
Joo dagens mening: DU SKA INTE HA NÅHHH

                                             
                  Nu när inte Sussi finns behöver jag nästan aldrig fylla på matskålen för Tiger äter inget jämfört med Sussie, Men det är sött när katter äter. för då blir dom sött runda om magen.
Cateyn Susiie

Lowa
2009-09-16 @ 14:40:30
URL: http://musiklowa.blogg.se/

komoch käka på kanal med många fler:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0