Huvudet på lisa

hah, ja vilken gårkväll det var igår. Vi träffades några girls hemma här hos mig. Och vi åt Johannas goda pollykaka på den fula bords outfiten elelr vad man nu säger.!

Men iallafall, sen droppade det inte fler och fler människor. Vi hade iofs inte så mycket och göra så då kom den berömda flaskan som ska snurra på golvet fram.

Efter that, gick vi ut och tjollra tills vi kom på att vi ville sova i Jennifers husvagn. SÅ JAG JENNIFER; ANGELICA; NOA; OCH PETTER; EMIL körde dit och sov.

Jennifer Noa och petter sovde i den stora delen av sängen och dom var nog uppe hela natten i princip
I den andra lilla sängen låg Jag angelica och Emil. Och där somnade Anki jättefort, och när hon somna minns jag att jag sa
- Emil du får inte sova.
Men inom några sekunden sov han med.  TRO MEJ! Jag var inklämd mot väggen. JAg fick ingen plats jämfört med Emil och Anki. Stackars mig.

--------
Okej, nu är det dags att ladda om batterierna för lite provapå träning på Badhuset, dom har öppet hus mellan 12 - 15. Så kom dit om du är 15 år.
----------------------
                                                     TÄNK OM JAG VAR FÖDD PÅ 80- talet

                                            



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0