Ida, och bilder

Ops, när man får anonyma kommentare vet man att nåt har gått riktigt riktigt snett till!
Så jag måste bättra mig IDA SÖDERSTÖRM.!

Hon känner sig inte så delaktig i min blogg, visst det känns i mitt hjärta de sliter lite extra hårt att få höra sånt där. Jag fick lära mig på dagis att alla ska känna sig hemma, så nu känne rjag mig dum för att jag itne har skrivit om dig IDA SÖDERSTRÖM!

                Men nu känne rjag att jag inte behöver skriva mer om henne för både hennes FÖR OCH EFTERNAMN har varit med i dett inlägg 2 gånger! Såååå

------
Nu lämnar vi fröken argsint och övergår till dagen.!
Lisa är inte kry idag, jag vakna runt halv 9 av att jag varken kunde svälja eller andas, men jag somna om och blev väckt klockan 12. Såå nu äre dags att försöka ladda om till matchen, troligen blir jag MER FRISK efter matchen, FÖRHOPPNINGSVIS!

           Jag lova er bilder så visst nu ska jag visa, skratta helst inte!

          
                        Jag känner mig inne när jag ser bilden, för nu är det ju mode med att ha randigt, WOILA här har vi bilden med randigt. Det var tydligen inne på den där tiden att ha sånna fula byxer och långärmad.! Jag kan ju tala om att det var picknick den dagen då vi tog med oss vår cp skadade katt!

Okej nästa bild

     
Här var stora lisa och lilla nikolina i stugan och lekte djurmamma till våra små ungar som ligger i munnen, MOHAHAHA

   
 Lisa sjunger för sina dockor som sitter i soffan, LÄGG MÄRKET till skosnörningen!

 
Lisa älskar att vara clown!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0